neděle 13. června 2010

TOSKÁNSKO 2010 - po stopách Etrusků až po středověk

,,Je to vůbec možné, to jsem tak tlustý či co?", napadá mě, když si pohybem housenky pomáhám do nepromoku. Jó to jsou ty "výhody" kombinézy!! Asi nějak takhle se musí cítit sardinka uzavřena v plechovce. Prší a prší. Dnes, začínajíc psát toto povídání z letošního poznávání Itálie, už vím, že tato dvě slůvka mohou zcela charakterizovat letošní jarní začátek sezóny......více zde.... fotogalerie....
Autor : Ivo - Fazerman

1 komentář:

  1. Tak teda, tohle je jeden z nej nej cestopisů, co jsem zde četl. Škoda, že na letošek a příští rok mám už svoje "Velké cesty" naplánované, Toskánsko mě inspirovalo. No co, bude se plánovat na pětiletku dopředu :-)
    Můžu poprosit o malé info? Jaké GPS na motorku používáte? Já tenhle problém řeším, zda si vystačím s Nokií E71 a Nokia Maps, nebo zda zainvestovat do "nečeho". Ale do čeho? Aby to dokázalo třeba předem skrze PC naplánovat trasy, uložit body, najít v bodě X kolem nejbližší kempy... Z recenzí na webech se toho člověk moc nedozví, tak hledám zkušenosti u uživatelů. A omlouvám se za možná laický dotaz :-)
    Bob

    OdpovědětVymazat